Hele snelle bezorging, top en professioneel bedrijf

Hele snelle bezorging, top en professioneel bedrijf

Uitstekende levering

Aleen opvouwen van de rolator loopt niet perfect, van één stang heeft het blokkeerschuifje extra hulp nodig. Gebruiken hem nu dagelijkse dus ik stuur deze nog niet retour.

Rollator voldoet aan de beschrijving

Altijd maar afwachten of iets ook echt is zoals beschreven. Deze rollator voldoet volledig en is nu een aantal weken in gebruik. Zeer blij met de afwerking en mogelijkheid om de rollator om te zetten in een soort van rolstoel.

Koop er nooit iets, pas op!

Daar voor enige maanden geleden een inklapbare nieuwe elektrische rolstoel gekocht voor 2.800 euro, het inklappen werkt niet goed , de fabrikant en ScootPlaza diverse keren geïnformeerd, trage of geen beantwoording, schuiven de zaak naar de fabrikant, hun zgn. monteur is geweest, die probeert je te overrulen met zijn zgn. 20 jaar ervaring, hij zou het doorgeven aan zijn baas, ik heb het verslag toegezonden van het bezoek van de monteur en de conclusie toegezonden aan ScootPlaza en de fabrikant, je hoort van beide niks!!!! Wees gewaarschuwd voor dit bedrijf en haar medewerkers!!!

Snel geleverd.

Neemt weinig ruimte in. Makkelijk mee te nemen.

zie hier onder

een overzichtelijke webshop, ze doen wat ze zeggen.

Snelle levering, maar advies aan telefoon matig, nadat ik een half uur heb gewacht..

vijf sterren

h;ljkhsgjklhglhLJKHKhlk;ghKHA

Snelle levering goede service

Toen bleek dat mijn moeder de rollator niet fijn vond, was dat geen probleem. Binnen een dag stond er weer een andere. Financiële afhandeling was ook prima.

Goed, op 1 puntje na!

Heb nu mijn tweede rollator gekregen (zelfde)omdat ik het een geweldige rollator vind, heb ik altijd een reserve. Het nare is dat van mijn eerste nog geen jaar oud, een schroefje/moertje afgetrild is, dus niet meer te gebruiken is. Mijn zoon heeft mail gestuurd om te vragen of dat bij hun besteld kon worden of eventueel ergens anders, maar geen antwoord! Telefonisch zijn ze al helemaal niet te bereiken heb ik 2 geweldige rollators, waarvan ik er 1 niet kan gebruiken. Als dit is opgelost krijgen ze van mij een dikke 10!

Good product and quick delivery

Product is as described. I had to call them to get some specifications. They should include full details. But product is good. Ordering and delivery was very quick. Good packaging. Everything was already setup out of the box.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snelle levering, goeie prijs

Prettig

Mooie rollator super snel bezorgd

De rollator is van zeer goede kwaliteit. Ik had ook de prijzen vergeleken en Scootplaza was de goedkoopste. Levertijd zou een paar dagen zijn, maar de rollator werd de volgende dag al goed verpakt bezorgd. Mocht ik in de toekomst meer hulpmiddelen nodig hebben, dan zou ik deze zeker hier bestellen.

Goed geregeld

Goed verpakt en goed bezorgd

Prima bedrijf

Ik heb hier een rolstoel en een kussen besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer alles geleverd zou worden. Alleen bijzonder dat de kussen een dag later dan de rolstoel werd bezorgd.

Direct na aankomst in de showroom werd ik aangesproken door Alex en welkom geheten. Voorts vroeg hij of hij mij misschien kon helpen en dat was uiteraard het geval. Na de reden van mijn komst te hebben verteld, namelijk de aankoop van een rollator, nam hij alle tijd om mij van informatie te voorzien en direct het model laten zien waar ik in principe voor gekomen was, namelijk de Topro Troja 5G. Alex wees ook nog even op andere uitvoeringen en duidelijk was dat hij pal voor de kwaliteit van dit merk en model staat! Eigenlijk al snel werd de deal beklonken en zou Alex het model uit het magazijn halen en verder gebruiksklaar maken. Na een heerlijk bakkie cappuccino, aangeboden door Alex, gedronken te hebben heb ik afgerekend en de showroom met de rollator verlaten, dit echter niet nadat ik Alex had bedankt voor de prettige wijze waarop hij mij heeft geholpen!

Alles loopt gesmeerd

Ik ben en zeer tevreden over der Rollator Nitro SL 5,2 kg Voldoet geheel, goed in de kofferbak te plaatsen, het uiterlijk is fraai en en de constructie is eenvoudig. De prijs is gunstig. De Rollator Nitro is zeer aan te bevelen.

super

ik wilde een goede rolator en kwam door even te zoeken op desite van Scootplaza en zag daar de mooie rolator voor een leuke prijs,dus alles goed bekeken en besteld,hij kwam de volgende dag keurig verpakt aangeleverd. gelijk uitgepakt en uitgeklapt,met de beschrijving erbij een fluitje van een cent. een geweldig ding en mooi van kleur en vorm een echte aanrader. ik ben er heel gelukkig mee hoor. groetjes Johanna.

Mooie rollator

Snel geleverd en ben blij met de lichte rollator

Duidelijke omschrijving van gewenste artikel. Snel geleverd.

Ik had eerst gebeld voor informatie. Nadat mijn vraag beantwoord was, hen ik een bestelling geplaatst. De rolstoel ws snel geleverd. Alles zat goed verpakt. We zijn zeer tevreden.

Goed product.

Snelle levering. Superlichte rollator.

netjes op tijd geleverd

Bijna super

Wij hebben een mail gestuurd met een paar vragen en daar nooit antwoord op gekregen

euroweg 25

3825 HA Amersfoort

Over ScootPlaza

Scootplaza.nl heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.